Konec prvního pololetí neznamenal v 5.A pouze blížící se vysvědčení, ale i uskutečnění projektu Učíme se navzájem. Na pár hodin jsem předala kapitánské kormidlo dětem. Velký počet zájemců o roli učitele byl překvapující. Největší zájem byl o výuku tělesné a hudební výchovy, vlastivědy a matematiky.
Páťákům učitelům šla práce skvěle od ruky. S velikým zaujetím a obdivem jsem sledovala, jak pečlivě si výuku připravili a promysleli. Jejich hry, soutěže a skupinové práce zaujaly vždy celou třídu.
Páťáci žáci respektovali nové učitele spolužáky, s chutí plnili zadané úkoly, obraceli se na ně s dotazy či připomínkami. Vůbec jim nedělalo problém oslovit kamarády: „Pane učiteli, paní učitelko!“
Projekt Učíme se navzájem byl příjemným zpestřením výuky, výborným zrcadlem pro nastavení klimatu ve třídě a skvělou zkušeností pro děti i pro mě. Byla to pomyslná tečka, která ukončila první pololetí našeho posledního společného školního roku.





